איך אוהדי כדורגל קונים כרטיסים לליגה האנגלית הפרמיירליג ?


אם עדיין לא קנית טיסה, מלון וכרטיסי כדורגל לליגה האנגלית הפרמיירליג יש לך הזדמנות להמיר את הכרטיס לחבילה. במקום לקנות כל מוצר בנפרד, כרטיס למשחק, טיסה מלון ואחר אתה יכול לקנות חבילה הכוללת הכול ובלי הוצאות נוספות לא ידועות כאשר אתה קונה כל דבר.

כרטיסים לליגה האנגלית



בואו נהיה יותר ספציפיים לגבי החבילה.

לדוגמא, לקחת חבילה ליגה הגרמנית הבונדסליגה. קח את כל העסקה ולמד את תוכנו ומוצריו. תמצאו 
שהחבילה כוללת טיסה ומיסי נמל, ארוחה בטיסה, כבודה/מזוודה לבטן המטוס ואו הושבה במטוס למשל בנוסף יש העברות מהשדה למלון, שם ורמת המלון והמלצות, ארוחות בוקר, כרטיס לקטגוריה במשחק שבחרת ועוד. כל הפרטים האלו יעזרו לך בחישוב היתרון ברכישת חבילה.
מחיר החבילה יהיה הרבה יותר יקר מרק טיסה "ערומה" אבל החבילה היא עסקה מלאה הכוללת טיסה, לינה ומשחק כדורגל. בסופו של דבר אם אתה מרוצה מהמושב באצטדיון לפי מה שבחרת מרמת ואזור המלון וכל מרכיבי הטיסה אז הרווחת המון זמן וכסף.

מה הרעיון מאחורי חבילת כדורגל ?
מטבע הדברים הרעיון של חברות הנסיעה הוא להרוויח וכמובן לספק את המוצרים הכי טובים במחיר הכי טוב ללקוח. כולם רוצים להרוויח, חברות התעופה שמטיסים את אוהדי הכדורגל, מקומות הלינה, מוניות ההסעה וכו'. סוכני נסיעות מנוסים עם קשרים עסקיים יודעים לעשות מחירי קבוצות מול חברות תעופה, בתי מלון וספקי כרטיסי כדורגל ע"י מכירת חבילות כדורגל מותאמות.
סוכני נסיעות עושים תכנית נסיעה מותאמת ללקוח וזמינים בכל שעה עבור אוהד הכדורגל לכל בעיה שתיווצר.

הסיבה לצפות במשחק כדורגל
משחקי כדורגל גורמים לאוהדים לחצות יבשות ולראות את הקבוצה האהודה עליהם מתחרה על האליפות 
והגביע.

אנשים נוסעים ממדינות רחוקות לאירופה כדי ליהנות ממשחקי כדורגל טובים. הם קונים כרטיסים למשחק מסוים שהם רוצים לאחר מכן ממהרים להזמין כרטיסי טיסה מותאמים ובית מלון. אבל לאחר מכן מגלים שהטיסה או המלון מבוטלים עקב אי זמינות.

אם תחקור טוב חבילות ספורט, אתה בהחלט תקבל סיבה לקנות חבילה יחד עם כל המוצרים ולטוס לאירופה לראות 
את הקבוצה האהודה עליך. ואתה צריך לשלם רק תשלום אחד על הכול. זה באמת הכי משתלם וללא בעיות כי אתה נוסע בראש שקט. סוכן הנסיעות שלך ייקח על עצמו את כל הסידור של הדברים הדרושים לנסיעה שלך. לקחת חבילה נסעת בביטחון

Link: https://ti-ki.com/

Comments

Popular posts from this blog

איך חבילות ספורט מגדילות את ההנאה שלך מכדורגל?

מהעושהחבילותכדורגללכלכךפופולרי?